Tel        : 0(414) 318 30 00 - (1678) dahili
E-posta : gurkancetin92@gmail.com
 

ÖZGEÇMİŞ
Adı-Soyadı: Gürkan ÇETİN
Unvanı      : Araştırma Görevlisi
 
      Öğrenim Durumu                        
      Yüksek Lisans   EGE ÜNİVERSİTESİ              
        SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/SINIF EĞİTİMİ (YL)              
      2014-2017                
                                       
                                                         
                     
                                                         
      Lisans   EGE ÜNİVERSİTESİ              
        EĞİTİM FAKÜLTESİ/İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR.              
      2010-2014                
                                                         
                                                         
      Görevler                                
                                                         
                     
      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ HARRAN ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM FAKÜLTESİ/İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ/SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI)              
      2016              
                                                         
                                                         
      Projelerde Yaptığı Görevler:                              
                  Karşıyaka Bilim Şenliği, TÜBİTAK PROJESİ, Eğitmen, , 09/10/2015 - 10/10/2015 (ULUSAL)        
        1.        
                                                         
                                                         
      B. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler :            
                ÇETİN GÜRKAN,ÇAVAŞ PINAR (2016).  Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğrenme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelemesi.  15.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (Sözlü Bildiri)(Yayın No:2827665)            
      1.            
                           
                                                         
                ÇAVAŞ PINAR,PALABIYIK ERSİN, ÇETİN GÜRKAN, ÇAVAŞ BÜLENT (2016).  Öğretmen Adaylarının Bilim ve Teknolojiye Yönelik Algılarının Metafor Yardımıyla Ortaya Konması.  New Trends in Higher Education: Keeping Up With The  Change (Sözlü Bildiri)(Yayın No:2827651)            
      2.            
                           
                                                         
            Sertifika                      
                         
      1. 21.YY Becerileri , Öğretmenler Yönelik Eğitim Seminerleri, Bahçeşehir Koleji, Sertifika, 12.04.2014 -12.04.2014 (Ulusal)          
                                                         
                                                         
                                          1  
 
 

SÜRELİ YAYINLAR

AB OFİSİ (ERASMUS KOORDİNATÖRLÜĞÜ)

FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI