“Eğitimde İlk Düğme: İlkokul” sloganıyla Zoom programı üzerinden çevrimiçi olarak yapılan sempozyuma yurtiçi ve yurt dışından birçok bilim adamı ve akademisyen ile birlikte resmi ve özel okullarda görev yapan öğretmenler katıldı. Cuma günü açılış konuşması ile başlayan sempozyumda 11 oturum ve 73 salonda yaklaşık 700 araştırmacı tarafından toplamda 285 bildiri sunuldu. Ayrıca sempozyum kapsamında 5 panel, 7 konferans ve farklı konularda 10 atölye çalışması gerçekleştirildi. Sempozyumda  Türkçe Öğretimi, Hayat Bilgisi Öğretimi, Matematik Öğretimi, Sosyal Bilgiler Öğretimi, Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim, Taşımalı Eğitim, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretimi, İlk okuma ve Yazma Öğretimi, Fen ve Teknoloji Öğretimi, İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi, Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi, Özel Eğitim ve Kaynaştırma Eğitimi, Sınıf Yönetimi, Eğitim Yönetimi, Ölçme ve Değerlendirme, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık, Okul Öncesi Eğitim ve Okula Hazırlık, Öğretmen Yetiştirme ve İstihdam, Görsel Sanatlar Eğitimi, Müzik Eğitimi, Temel Eğitimde Drama, Göçmen Çocuklar ve Okuma Yazma Öğretimi, Okul Öncesi ve İlkokulda Program Geliştirme, Temel Eğitimde Uzaktan Eğitim Uygulamaları ve Temel Eğitimde Okul, Aile ve Toplum İş Birliği disiplinlerine dayalı olarak yapılan araştırmalar ve güncel uygulama örnekleri sunuldu. Birçok farklı disiplinde sunulan araştırmalarda özellikle Covid-19 salgını sürecinde çocuklarda oluşan öğrenme kayıpları üzerinde duruldu ve tartışıldı.

   Sınıf Öğretmeni Eğitimcileri Derneği başkanı Prof. Dr. Hayati AKYOL başkanlığında yapılan Kapanış Oturumunda ise Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mahmut IŞIK, Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölüm Başkanı Doç. Dr. Fatih Mehmet CİĞERCİ, Trabzon Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Taner ALTUN ve Anadolu Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Mehmet GÜLTEKİN tarafından sempozyumun genel bir değerlendirilmesi yapıldı ve sınıf eğitimi ana bilim dallarında yapılabilecek çalışmalar, sınıf öğretmenliği alanında yapılacak araştırmalar, sınıf öğretmenliği alanında lisansüstü eğitim, sınıf öğretmenliği alanında doçentlik ve sınıf öğretmenlerinin hizmet içi eğitimleri gibi konulara dikkat çekilerek katılımcıların görüşleri alındı.









 

EĞİTİM FAKÜLTESİ GOOGLE SCHOLAR ATIF SAYISI

BOLOGNA

 

MEZUN PORTALI

SÜRELİ YAYINLAR

KALİTE YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ (ÖNERİ-İSTEK-ŞİKAYET BİLGİ TALEBİ)