Dr. Öğr. Üyesi Reyhan BASIK
Arş. Gör. Sümeyye OKYAR 

Özel Eğitim Bölümlerinin yapılandırılması süreci içinde Görme, İşitme, Zihin Engelliler alanlarında Özel Eğitim öğretmeni yetiştirmek için iyi olarak bilinen öğretmelerin sınıfta yaptıkları davranışlar dikkate alınarak oluşturulan amaçlar doğrultusunda dersler belirlenmiştir. Bu dersler arasında eğitsel değerlendirme, davranış analizine dayalı davranış yönetimi, öğretimi ve programı uyarlama, öğrenme alanlarının dersleri yer almıştır. Engelli öğrencilerin bulundukları sınıflarda bir dönem süresince öğretmenlik uygulaması dersi ilk olarak konulmuştur.

EĞİTİM FAKÜLTESİ GOOGLE SCHOLAR ATIF SAYISI

BOLOGNA

 

MEZUN PORTALI

SÜRELİ YAYINLAR

KALİTE YÖNETİM BİLGİ SİSTEMİ (ÖNERİ-İSTEK-ŞİKAYET BİLGİ TALEBİ)